Geef jezelf een cijfer.. (1)

Oké, het is dus tijd om jezelf een cijfer te geven..
En eigenlijk blijft dat wel lastig.

Ik ben op zich wel tevreden over mijn eindresultaten.
Bepaalde opdrachten verliepen wat beter als de andere.
Ik heb wel zo veel mogelijk geprobeerd andere te helpen, en natuurlijk samen te werken
Als ik bijvoorbeeld wel iets kon en een ander niet (of andersom) dan hielpen we in de meeste gevallen elkaar daarmee
zodat het uiteindelijk een compleet plaatje werd.

De opdrachten in Photoshop, en dan vooral die van de tekst die je als snelste af moet hebben ging goed vond ik zelf.
Illustrator was wel erg wennen en de pen-tool gaat nog steeds niet helemaal lekker, moet ik dus nog veel aan werken.
Maar ik ben voor de rest op zich wel tevreden met het resultaat van me toets, en ik was blij dat ik het meeste nog heb onthouden.
Het bijwerken van mijn blog ben ik wel fanatiek in vind ik zelf, ik probeer altijd te posten waar ik mee bezig ben en dit elke les bij te werken met extra informatie.

Alles bij elkaar denk ik dat ik mezelf een 7,8 als cijfer zou geven voor deze periode.
Ben benieuwd wat voor cijfer Meneer Hofman in gedachten heeft.
Uiteindelijk heeft Meneer Hofman mij een 8 gegeven voor deze periode. Ik ben zeker tevreden daarmee!

Geef een reactie

