Opdracht 3: Typography


Deze 3 lessen zijn we bezig geweest met Typography.
De bedoeling is dus om een spreuk of gezegde te verwerken in een A3tje in Photoshop of Illustrator.

Na wat nadenken kwam ik op een quote die ik eerder heb gehoord in een TV-Serie:

“The only way three people can keep a secret is if two of them are dead..”

Deze quote kwam voor in de serie “Lie To Me”, en er word mee bedoelt dat je geheimen niet moet doorvertellen, omdat ze toch niet bewaard blijven…
Ik ben op zich wel tevreden over het eindresultaat, twijfel alleen erg of het er niet wat te makkelijk uit ziet.

Buddy-Talk: Mijn “buddy” voor deze opdracht was Nancy van der Niet, ze gaf aan dat ze de poster gaaf vond en voor de rest geen kritiek dus ik ging er maar vanuit dat de poster goed was.

Getagged , , , , , , ,

Geef een reactie

