Toets 1: Happy Octopus!


Deze allereerste ITTL toets van het jaar moesten we de Happy Octopus tutorial maken, maar dan zonder tutorial!
Later in de les kregen we 5 minuten de tijd om de tutorial er nog even snel bij te pakken, heb dit even gedaan maar uiteindelijk
niets meer verandert aan wat ik al had staan.
Het was erg stil in de les.
Gelukkig heb ik voor de rest het meeste onthouden en kwam ik aardig ver.
Daarna heb ik extra dingen toegevoegd. Zoals de hoed, het oogglas en de telefoon.
Ook heb ik gekozen voor een andere achtergrond, omdat ik dit beter vond passen.
Met de kleuren heb ik de tutorial ook niet gevolgd.
Ik was eigenlijk nog van plan om iets aan de rechterkant van de tentakels te doen. Maar had hier helaas te weinig tijd voor.
Ik ben tevreden over het eindresultaat en ben erg benieuwd naar mijn cijfer!

Getagged , , ,

Geef een reactie

