Opdracht 1: Een tutorial maken.


Het is tijd voor de eerste opdracht van dit jaar.
Het maken van een tutorial in Photoshop.

Ik heb gekozen voor deze tutorial (klik)
Eerst was ik van plan om het vrijheidsbeeld te gebruiken bij deze tutorial om wat origineler te zijn.
Maar dat heb ik toch maar niet gedaan omdat de tower bridge er beter uit zag.
In deze 2de les ben ik vooral bezig geweest met heel ver inzoomen en stukjes van de golf terug te werken.
Het moet erg nauwkeurig dus daar was ik bijna de hele les mee bezig vandaag.
Ook heb ik alvast wat levels toegepast, zodat het een wat donker of “duister” uiterlijk krijgt.
In de 3de les heb ik vooral extra zee terug gebracht, ook heb ik met wat levels gewerkt.
Deze 4de les heb ik de opdracht zover mogelijk afgerond, hierboven staat een GIFje die de eindresultaten van elke les laten zien.
Voor een FullRes foto klik je hier.

Nu even kijken of er nog tijd is voor nog een tutorial!

Getagged , , , , ,

Geef een reactie

