Opdracht 6/6 – Apple versus Windows

De allerlaatste opdracht van de carrousel is om een Apple versus Windows opdracht te maken.
Bij deze opdracht ga ik een video maken om de verschillen aan te tonen.


Video kon niet op YouTube aangezien hij weer werd geblokkeerd door de muziek…

Zoals je kunt zien heb ik ook gekozen voor Apple!
Hier zijn een paar redenen voor.
Allereerst het scherm, het heeft een hoge resolutie en is ideaal om films op te kijken.
Ten tweede het besturingssysteem, Mac OS X is erg gebruiksvriendelijk en werkt goed met de Adobe programma’s om foto’s te editen.
Buiten dat is Final Cut Pro en de programma’s uit iLife iets wat ik vaak gebruik.
Ik game zelden (amper 1 keer per week) maar de Mac kan de meeste games wel aan.
Voor de rest is het een stabiel systeem, het crashed niet zo snel als Windows en is erg soepel
In beweging, nu ook met de Magic Mouse.
Kortom, ik heb gekozen voor een Mac voor de snelheid stabiliteit en natuurlijk de prachtige uitstraling!

Getagged , , , ,

Geef een reactie

