OPDRACHT: Film poster

We kregen de opdracht om een film poster te maken die we later nog eventueel zouden kunnen bewerken mochten we zelf scénes gaan maken.
Ik heb gekozen voor de titel “The Survivor”.
En een New Yorkse stad als achtergrond gebruikt voor de poster.
Ik heb bij deze opdracht gekeken naar andere film posters en heb dit is mijn eindresultaat voor nu.
Bij deze opdracht heb ik veel met levels gewerkt om de kleuren donkerder te maken.
Eventueel kan ik dit bericht later nog aanpassen mochten we iets gefilmd hebben.
Later moeten wij ook onszelf in de poster photoshoppen.

Klik hier voor een vergroting (PNG Formaat)

Cijfer: 8,0

Getagged , , , , , ,

Geef een reactie

