Welkom op mijn ITTL Blog.

Welkom op mijn nieuwe blog.
Deze blog is speciaal gemaakt voor ITTL wat ik gekozen heb in klas 3 & 4.
Dingen die je over mij moet weten? Ik ben een Apple fan! Houd van video editing en photo editing wat we nu vooral doen op school.
Op deze blog laat ik mijn projecten zien die ik op school tijdens de lessen heb gemaakt.
En ook een paar dingetjes die ik misschien thuis heb gemaakt.
De laatste tijd ben ik druk met de MyBellApp, meer daarover lees je op mijn andere blog, hier.
Hieronder kun je alles zien wat ik gemaakt heb of waar ik mee bezig ben op dit moment, gerangschikt van nieuw naar oud.
Veel plezier op mijn blog en blijf hem checken, ik update hem regelmatig!

Getagged , , , , , , ,

Geef een reactie

